De leden van Lionsclub Roermond Regio hebben op zaterdag 2 december 2023 (net als vorig jaar), een inzamelingsactie gedaan bij een supermarkt in hun werkgebied. Dit jaar waren we te gast bij de Albert Heijn vestiging in Heythuysen. Daarbij stelde Albert Heijn niet alleen haar winkel ter beschikking voor de actie, maar doneerde zelf ook kratten met producten!! In totaal hebben we MEER DAN VIJFTIG KRATTEN voedsel in de vorm van houdbare producten, afwasmiddel en verzorgingsproducten opgehaald !
Grote dank dus aan iedereen die aan deze actie heeft meegeholpen. De voedselbanken kunnen alle hulp gebruiken. Zij krijgen steeds minder voedsel binnen, terwijl het aantal klanten helaas flink gestegen is.